09128000922

راهنمای خرید حلقه ازدواج

راهنمای خرید حلقه ازدواج

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹

راهنمای خرید حلقه ازدواج

حلقه ازدواج از آن خرید هایی است که قرار است تا اخر عمر همراهتان باشد. همچنین حلقه ازدواج نمادی از پیوند شما و همسرتان است، به همین دلیل از اهمیت خاصی برخوردار است. پس بهتر است که در انتخاب حلقه وسواس به خرج دهید و وقت کافی برای آن بگذارید.در ادامه ی این مقاله ما سعی کرده ایم تا راهنمای خرید حلقه ازدواج را نشانتان دهیم.

جنس حلقه

قبل از خرید حلقه لازم است که جنس آن را انتخاب کنید. معمولا حلقه ی ازدواج با جنس های پلاتین، طلای زرد و طلای سفید در بازار موجود است.  اگر که فعالیت روزانه اتان زیاد است بهتر است حلقه اتان را با جنس پلاتین خریداری کنید. پلاتین نسبت به فلز طلا نایاب تر است و دوام بیشتری دارد.

حلقه ساده یا نگین دار

معمولا حلقه ی ازدواج یک رینگ ساده است تا در تمام مراحل زندگی به راحتی قابل استفاده باشد.اما اگر به نگین روی حلقه علاقه دارید انتخاب حلقه های تک نگین بسیار جذاب و گیرا است. می توانید رینگی را نیز انتخاب کنید که یک ردیف نگین ظریف داشته باشد.

حلقه ست

خرید حلقه ست از آن موضوعاتی هست که کاملا سلیقه ای است. اما لازم است قبل از خرید حلقه در مورد آن با همسرتان به نتیجه برسید. بسیاری خرید حلقه ست را الزامی و برخی دیگر آن را ضروری نمی دانند. اما در کل بهتر است هر کس حلقه ازدواجش را با توجه به شخصیت خود انتخاب کند و آن را نمادی از ازدواجش بداند. اگر حلقه ست خریداری نکرده اید و حلقه های عروس و داماد با هم متفاوت اند این نکته را در نظر داشته باشید که با هم هماهنگ باشند و هر کدام یک رنگ نباشد.

هماهنگی با حلقه نامزدی

از آن جایی ک معمولا حلقه ی ازدواج با حلقه ی نامزدی با هم استفاده می شود بهتر است آن ها با هم متناسب باشند. معمولا حلقه ی نامزدی یک انگشتر تک نگین است و حلقه ی ازدواج یک رینگ ساده یا با یک ردیف نگین ریز است. حلقه ی ازدواج معمولا پشت حلقه ی نامزدی قرار می گیرد و جلوه ی خاصی به دست می دهد.

نوع نگین

نگین های به کار رفته در حلقه ها عموما الماس است که در اصطلاح روزمره به آن ها برلیان گفته می شود. نگین های برلیان انواع مختلفی دارد که قیمت آن بر اساس رنگ، شفافیت و برش الماس تعیین می شود. اما اگر توان مالی نگین برلیان را ندارید نگین های اتمی را می توانید جایگزین آن ها کنید.

در آخر به یاد داشته باشید تنها حس خوبی که حلقه به شما می دهد مهم است. پس جز به نطر خودتان و همسرتان به هیچ چیز دیگری توجه نکنیدش و آن چه را که خود می پسندید انتخاب کنید.

 

راهنمای خرید حلقه ازدواج 5

راهنمای خرید حلقه ازدواج -4

راهنمای خرید حلقه ازدواج -3

راهنمای خرید حلقه ازدواج -2

راهنمای خرید حلقه ازدواج -1

راهنمای خرید حلقه ازدواج