09128000922

جایگاه عروس و داماد

جایگاه عروس و داماد

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹

جایگاه عروس و داماد

همانطور که می دانید دیزاین و دکور مراسم عروسی از آیتم های ضروری و مهم است. اما در این میان دکور و تزئینات، جایگاه عروس و داماد به دلیل آن که در مرکز توجه میهمانان است از اهمیت بیشتری برخوردار است.  همچنین جایگاه عروس و داماد محل فیلم برداری و عکاسی است و در فیلم تاثیر زیادی می گذارد.

در طراحی و دیزاین جایگاه عروس و داماد چند نکته ی تاثیر گذار وجود دارد که سعی کرده ایم با گردآوری آن ها برای داشتن جایگاهی ویژه و زیبا به شما کمک کرده باشیم.

رنگ جایگاه عروس و داماد:

رنگ این قسمت باید با سایر رنگ های مکان برگزاری جشن عروسی متفاوت باشد اما نباید این تفاوت به قدری باشد که ناهماهنگی به وجود بیاورد. معمولا رنگ بنفش در جایگاه عروس و داماد از محبوبیت بیشتری برخوردار است و طرفداران بیشتری دارد.

نورپردازی جایگاه عروس و داماد:

همانطور که می دانید نور پردازی درست و حرفه ای در هرجایی می تواند آن جا را شیک و زیبا کند. از این رو نورپردازی زیبا و به اندازه در جایگاه عروس و داماد می تواند جلوه ی بیشتری به جایگاه ببخشد. همچنین دقت کنید نور پردازی متناسب با دکور و رنگ آن جا باشد.

گل آرایی جایگاه عروس و داماد:

اگر که به گل آرایی علاقه مندید این گزینه را هم پیش روی خود بگذارید که از گل های طبیعی و مصنوعی زیبا استفاده کنید. گل ها می توانند جایگاه عروس و داماد را زیبا و رویایی نشان دهد. اما به یاد داشته باشید که ترکیب رنگ گل آرایی باید با دیزاین هماهنگ و متناسب باشد.

شمع آرایی جایگاه عروس و داماد:

شمع آرایی هم از آن آیتم هایی است که به زیبایی و رویایی بودن فضای شما می افزاید. از این به شما پیشنهاد می دهیم با یک شمع آرایی ویژه و منحصر به فرد جایگاه عروس و داماد را خاص تر کنید.

ارتفاع جایگاه عروس و داماد:

یکی از نکات مهم در جایگاه عروس و داماد ارتفاع جایگاه و بلندی آن است. جایگاه باید در حد دو تا سه پله از سطح سالن بلند تر باشد تا هم عروس وداماد دید خوبی به کل سالن داشته باشند و هم همه ی میهمانان بتوانند آن ها را به راحتی ببینند.