09128000922

استایل های مراسم عروسی

استایل های مراسم عروسی

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

استایل های مراسم عروسی

برای نحوه ی برگزاری جشن عروسی مدل های زیادی وجود دارد.
با مشخص کردن استایل و سبک مراسم عروسیتان می توانید محدوده ی کوچک تری برای انتخاب جزئیات جشن عروسی داشته باشید.
برای انتخاب استایل عروسی به حس درونیتان اعتماد کنید زیرا که بیانگر نگاه کلی و احساس شما است.

در ادامه به چند سبک پر طرفدار و ترند می پردازیم:

 

کلاسیک
یکی از رایج ترین سبک های برگزاری عروسی سبک کلاسیک است. این سبک اصولا بر اساس نظم و قاعده پیش می رود. سبک کلاسیک معمولا در تالار های با شکوه و یا در باغ تالار ها برگزار می شود.
برای دیزاین جشن از رنگ های ملایم مانند سفید ، صورتی کم رنگ، نباتی، شیری، طلایی، نقره ای استفاده می شود. برای گل آرایی مراسم با سبک کلاسیک استفاده از گل های رز و ارکیده ، پیونیا ، بوداغ ، میخک مینیاتوری ، گل چیپسی ، گل خشک زنبوری و لیسین توس بیشتر پیشنهاد می شود. از ویژگی های مثبت این سبک این است که حتی نوه های شما با دیدن عکس های عروسیتان احساس بدی پیدا نمی کنند و آن را قدیمی نمی دانند.

 

روستیک ( راستیک)
این سبک انتخاب کسانی است که به طبیعت نزدیک ترند و یا به اصطلاح طبیعت دوستند. در این استایل از مراسم عروسی شما آزادی عمل در انتخاب محل برگزاری مراسم، المان ها و جزئیات دارید. می توانید برای برپایی جشن به سبک روستیک از فضا های باز مانند یک قسمت از جنگل، باغ، مزرعه  و یا حتی قله ی کوه استفاده کنید. اما با توجه به محدودیت ها عموما از فضای باغ تالار استفاده می گردد . تاج گل با برگ زیتون ،دسته گل مدل وحشی ، دکوراسیون چوبی ، موهای باز، لباس های راحت و اور سایز، دریم کچر، تزئینات قلاب بافی شده ( مکرومه) و...
از جزئیاتی است که با استفاده از آن ها می توان استایل روستیک را در مراسمتان به وجود آورد. برخی این سبک را تنها برای عکاسی فرمالیته انتخاب می کنند. 

 

فانتزی
برخی از عروس و داماد ها می خواهند در عروسی پیام خاصی را به میهمانان برسانند و یا این که با المان های موجود در مراسم یک رویداد یا خاطره ای را یاد آوری کنند. جشن عروسی به سبک فانتزی اغلب حول محور یک موضوع می گردد. مراسم ها و جشن هایی که با این استایل برگزار می شوند غالبا از رنگ ها و موزیک ریتمیک و شاد استفاده می شود. در این سبک حتی در طراحی کارت های دعوت و گیفت ها هم شادی نمایان است.این سبک شاید به زیبایی سبک های دیگر نباشد اما بسیار سرگرم کننده است.

 

یونیک و خلاقانه
این استایل انتخاب عروس و داماد های جسور و سنت شکن است. انتخاب کسانی که که با تکرار و کلیشه موافق نیستن و هر چیزی را که حس و حال واقعی خودشان را به مخاطب القا می کند الویت قرار می دهند. هر کسی به سراغ این گونه سبک نمی رود. اکثر المان ها و دیزاین ها بر اساس ایده ها و پیشنهادات عروس داماد انتخاب می شود. در این استایل از مراسم عروسی، توجه بصری بیشتر به محل برگزاری مراسم و پرفورمنس برگزاری است. مانند گالری های هنری، موزه ها،  انبار های صنعتی و ...

 

استایل های مراسم عروسی -3

استایل های مراسم عروسی -2

استایل های مراسم عروسی -1

استایل های مراسم عروسی